Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Της ανωμαλίας...


Καλά αυτό που γίνεται δεν έχει προηγούμενο... Για γέλια και για κλάματα... Βγαίνει Ευρωπαίος και μάλλον όχι τυχαία, λέει ότι κάποιος απο τους τρεις τελευταίους πρωθυπουργούς της χώρας του είπε ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα. Αν το έλεγα εγώ σε κάποιον η πιο πιθανή απάντηση που θα έπαιρνα θα ήταν "καλά ρε μαλάκα Ταζ, για νέο μας το λες; Σε ποιο σύμπαν ζεις;".

Και αντί αυτός που το είπε να βγει σαν άντρας και να πει "ναι ρε, εγώ το είπα γιατί έτσι είναι. Και όποιος θέλει ας μου αποδείξει το αντίθετο", ξεκίνησε η κολοκυθιά.

"Όχι εγώ, ο χοντρός το είπε", ακούστηκε η πανικόβλητη φωνή του Κωστάκη του Ελίτσα μέσα από το πηγάδι.

"Τι λες ρε τάπα ελίτσα που το είπα εγώ" έσκουξε μπουκωμένος πετώντας ψίχουλα και μαγιονέζες ο Κωστάκης ο Χοντρόυλης.

Και ξάφνου γυρίζουν και οι δύο και κοιτάνε τον ψευταράκο τον Γιωργάκη τον λέλεκα που χασκογελούσε λίγο πιο πέρα.

"Να κάνει η Τρέμη με τον Πρετεντέρη" φωνάζει ο Γωργάκης εκμεταλλευόμενος τον τζέρτζελο... Ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί με το πετρέλαιο και την τιμή του, με την ακρίβεια τα χαράτσια και την ανεργία... Ας ασχοληθούν με την μαλακία που πέταξε ο Ευρωπαίος. Και όταν ξεχαστεί αυτό κάτι άλλο θα πούμε και πάει λέγοντας... Δοκιμασμένη συνταγή άλλωστε...

Και ο Αντωνάκης; Κάθεται και παπαρολογεί σαν άλλος Σπιρτούλης και υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια... Ίσως να έχει σαν ίνδαλμα τον Γιωργάκη και τις τακτικές του. Συμμαθητές ήταν άλλωστε...

Το μόνο σίγουρο ότι τα παιχνίδια των προαναφερθέντων τα πληρώνουμε και μάλλον θα συνεχίσουμε να τα πληρώνουμε και μάλιστα πολύ ακριβά.

TazManiac

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου